Florida - Reisverslagen van Romy & Ton - WaarBenJij.nu Florida - Reisverslagen van Romy & Ton - WaarBenJij.nu

Florida

Op naar het meest zuidelijke punt van Noord Amerika! We starten in Miami en rijden na een paar dagen relaxen naar de Golf van Mexico om te genieten van de natuur bij Fort Meyers Beach en Naples. Daarna gaan we krokodillen spotten in de Everglades en vieren we oud en nieuw op Keys. In het nieuwe jaar rijden we langs de kust richting Cape Canaveral. We hebben er zin in!

03 Januari 2018

Van de Keys naar Delray Beach naar huis

01 Januari 2018

Van de Everglades naar de Keys

29 December 2017

Naples, storm en Everglades (krokodillen)

27 December 2017

Fort Myers Beach was top!

24 December 2017

MERRY CHRISTMAS en foto’s droomhuis geplaatst
Romy & Ton

Weer een nieuwe reis voor de boeg. Dit keer een populair deel van Amerika, Florida. Na de rust van Alaska nu de ‘drukte’ in. Startend in Miami, overstekend naar de Golf van Mexico naar Fort Myers Beach en Naples en krokodillen spotten in de Everglades. Daarna vuurwerk op de Keys en dan via de kust richting Cape Canaveral. We gaan genieten!